Dobieszowice: Budowa i urządzenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Dobieszowicach w ramach programu rządowego Radosna szkoła
Numer ogłoszenia: 301840 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobieszowicach , ul. Kościuszki 32, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 2876337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i urządzenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Dobieszowicach w ramach programu rządowego Radosna szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i urządzenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Dobieszowicach w ramach programu rządowego Radosna szkoła, w założeniach którego projektowane urządzenia zabawowe będą rozmieszczone na wyodrębnionym terenie o łącznej powierzchni 240 m2, a jako nawierzchnię amortyzującą upadek proponuje nawierzchnię bezpieczną MFL w kolorze RAL 2011 w ilości 150 m2 rozmieszczoną w granicach stref bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń; w kolorze RAL 5003 w ilości 20 m2 stanowiącą wypełnienie przestrzeni pomiędzy strefami bezpieczeństwa oraz trawniki i skarpy w ilości 70 m2. Wyposażenie placu zabaw obejmuje następujące urządzenia: ławka parkowa z oparciem - 2 szt.; tablica informacyjna (regulamin); kosz na śmieci; huśtawka ważka - 2 szt.; huśtawka wagowa na sprężynie; zestaw sprawnościowy; belka do spiningu oraz zestaw zabawowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na: - budowie i urządzeniu placu zabaw na powierzchni min. 192 m2 - 2 szt. oraz - budowie lub przebudowie podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnię placów zabaw bądź obiektów sportowo-rekreacyjnych, bądź nawierzchni drogowych - 1 szt.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: - koparko-ładowarką, - samochodem dostawczym-ciężarowym, - wibratorem/zagęszczarką powierzchniową.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (uprawnienia budowlane) oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym (zgodnie z przepisami ustawy z dnia15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity DZ.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: - karty techniczne z danymi katalogowymi proponowanych urządzeń rekreacyjnych; - kartę techniczną z danymi katalogowymi nawierzchni sztucznej potwierdzającą parametry nawierzchni; - Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla nawierzchni wraz z załącznikami; - atesty, certyfikaty urządzeń rekreacyjnych; - atest, certyfikat dla nawierzchni.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI pkt. 2.1. do 2.4. SIWZ należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia SIWZ oraz załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie: STWiORB). Oferta sporządzona niezgodnie z przedmiarem robót oraz STWiORB, (np. brak pozycji, zastosowanie niewłaściwych materiałów itp.) zostanie odrzucona, jako sprzeczna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyjaśniamy, że zgodność pozycji kosztorysu ofertowego z przedmiarem dołączonym do SIWZ polega na zgodności podstawy wyceny, opisu pozycji i ilości. W każdej pozycji należy podać kwotę uwzględniającą wszystkie ww. elementy. W trakcie sprawdzania ofert nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego składniki jednostkowe wyceny każdej pozycji, które Wykonawca jest zobowiązany umieścić w kosztorysie. Będą one pomocne przy ustalaniu kosztów realizacji zakresu robót nieprzewidzianych, w razie ich wystąpienia. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Dokumenty wynikające z zapisu w Rozdziale III pkt 5 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w rozdziale XXIII pkt 1.1. SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobieszowicach
ul. Kościuszki 32
42-584 Dobieszowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobieszowicach ul. Kościuszki 32 42-584 Dobieszowice sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie